Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 4, 2011

aku,, dia dan kamu

Betapa bodohnya diriku
Mau diduakan dirimu
Namun bila hati berbicara
Aku sayang padamu
Kau takkan pernah tinggalkannya
Di hatimu cuma dia
Tetap juga kau inginkan ku
Kini apa dayaku


Putuskan dia, oh, kasih
Agar ku tak disaingi
Sungguh ku benci dirimu yang
Tak bisa memilih


Namun harus kuakui
Sukar untuk lepaskanmu
Akhirnya aku undur diri
Demi dia dan kamu


Betapa bodohnya kau
Mau diduakan dirimu
Namun bila hati bicara
Aku Sayang padamu


Bila saja terus terang
Apa yang kau ingin
Muak diriku dengan sikapmu 



sudh hmpir smggu aku xupdate blog an,, act aku xde idea lah,, aku nie bkn nye penulis yg terbaek,, t tah pape aku merapu,, wat pent korg je bce,, hahahaha so aku juz nk kongsi lgu nie gan korg jelh,, spe yg minat gan kumpuln D-VA mst dieorg tau lgu pe nie,, alh seng cite,, tjuk post aku nie lah tjuk nye,,hahaha bg aku tjuk lgu nie de gak lah related gan kehidupn kte,, tul x?,, korg mst lalui nye gak an,, ahhaah aku??,, xprnh kot,, ehheheh yelh kekdg kte ske org tp org uh xske kte,, n kekdg de org ske kte tp kte yg xske die,, so cm ne uh??,,, heheheh sush lah nk cri calon suami klu asyik jd cm nie,,, ahhaha (mngatai tul,, stdy pon xabiz lg),, ahhahha AKU, DIA & KAMU pe yg korg leyh ckp gan statemnt uh,, erm bg aku ianye like cinta tiga segi,, huhuhu yeke??? stuju x??? huhuhu 


sume org mst de cerita klu ckp psl cinta tiga sesi an,, hahaah tp perasaan uh bkn d minx ianye dtg tbe2 tnpe kte prasan,, tul x??,, erm begitu jugk gan aku,, tp aku bkn lah cinta tiga segi juz perasaan yg tnpe d duga hdir,, heheheh base lah klu mint2 nie an,, hahaha aku de lah minat gan sorg mamat nie,, tp die xpndg aku lngsung pon,, yg pelik nye aku alwys igt at die,, tah pe special die aku pon xtau,, heheeh lme2 aku try tuk lpe an die,, n wktu uh hdir lah sorg lg mamat,, mle2 aku xde pe2 prasaan pon gan die,, tp lme2 aku rse laen,, ble aku pat col o msj dri die aku hapie gler,, klu leyh nk slalu msj die,, tp pe tah daya die dh de mkwe pon,, xbaek lah nk kcau line org an,, urrmm so aku gan die kwn jelah cmpi skrg,,, yelah aku nie bkn nye perampas hak org,,, xbaek klu de niat cm uh,,


bg aku,, klu de jdoh de lah,, wat pe kte nk mncri o terkejar2 pd seseorg uh,, krena Tuhan dh atur idup kte nie,, so trime jelah,, n pe yg d atur itu lah yg terbaek wat kte,, percaya lah,, sume yg berlaku ats dunia nie,, de hikmah n pengajaran nye,, kte slaku hamba Allah n manusia base kne lah byk berdoa n redha gan pe yg terjd,, klu pegangan akidh kte ckup n kukuh,, Insyaallah kte dpt jlni idup smntre nie gan elok & aman,, =)






**hahahaaha xtau pe motif post nie,, huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...