Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 25, 2012

kesedihan tuh perlu

sob sob sob :'(

saat aku menaip entri nie ,, ati aku benar benar di himpit pilu + kesedihan melampau ,, aku xtau mgpe ianye ttbe dtg ,, aku xtau pe yg aku kenang kan ,, aku xphm ,, erm setiap saat aku bersendirian ,, ini lah yg terjd ,, aku benar benar xkuat ,, mgkn aku leyh bg nasihat n semgat pd kwn kwn tp sbnrnye ia juga tuk diri ku ,, sesungguh nye aku xtau mgpe begini ,, aish !! 

erm andai masa tuh leyh d putar kan kembali ,, pst tiada kesilapan yg akn blaku hahahaha kinah kinah kinah ,, sungguh nye ko mmg mnusia lemah ,, tp yakin lah ko xbegitu selalu ,, ko kena kuat ,, Allah kan de bersama ,, insyaAllah ,, syum ckit =)



Tuhan baru ku sadar
indah nikmat sehat itu
tak pandai aku bersyukur
kini ku harapkan cinta-Mu

Kata-kata cinta terucap indah
mengalir berzikir di kidung doaku
sakit yg ku rasa biar jadi penawar dosaku
butir-butir cinta air mataku
teringat semua yang Kau beri untukku
ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Illahi ,, muhasabah cintaku

Tuhan kuatkan aku
lindungiku dari putus asa
jika ku harus mati
pertemukan aku dengan-MU

wahai pemilik nyawaku
betapa lemah nya diri ku ini
berat ujian dari-Mu
ku pasrah kan semua pada-Mu


lagu nie sesuai gler gan situasi aku skrg ,, idup nie mmg kne de sume nie ye ?? hahahha dugaan dugaan dugaan ,, Ya Allah ,, aku tau berdosa apabila aku igt nk bunuh diri je ,, tp itulah yg sentiasa terlintas bila saat kesedihan tuh melanda hahaha mmg tul kate org org ,, xbrmkne syuman d luar tuh menanda ati d dlm hahhaha
** gelak gelak gelak dan trus gelak n gelak ** nak ilang an kesedihan yg mmbnjiri nie eeiisshh come on kinah ,, dont like that ,, aarrggghhh

sungguh aku benci diri aku skrg ,, !! pergi lah ko wahai kesedihan ,, ggggrrr


 mula nye termenung ,, tahan tahan tahan 

 tapi xleyh dh ,, :'(

 lepas lah tagisan uh kinah ,, jika tuh yg melegakan =.=

finally ,, aku mengis jugak ,, trus mengis dan mengis ,, sob sob sob :(


aku xmau xmau xmau wjh wjh nie ,, tp ... aarrggghhh sungguh aku xphm ,, perg lah perg lah wahai kesedihan ,, dtg lah whai kegembiraan ,, sungguh aku rindu tuh ,, erm :'(

okae ,, byebye blog ,, nite tttiittteeeett  ** Ampun kan aku Ya Allah ,, mama baba dan sume ,, kinah syg syg syg sgt gan korg ,, <3<3





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...