Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 18, 2011

bila ati nie berbicara

Berapa lamakah lagi
Terpaksa aku menanti
Sehingga pedihnya penyiksaan di hati

Bukan hanya kepentingan 

Malahan keegoan telah ku korbankan 
Berlimpahan kasih sayang... aku curahkan

Buat mu seorang...
Kiranya semua itu

 Tak bermadai bagi mu 
Apa sebenarnya yang kau mahu

Ku tak tahu...
Kau hilang bila ku tiba

 Kau datang bila ku kecewa... 
Terasa diri...di persenda... 
Dimana berakhirnya nanti
 Permainan sendiwara mu ini... 
Sesungguhnya aku... tak mengerti...

Jika benar cinta itu buta... 

Butakah mata ku... 
Berkali terluka masih jua... ku merindu...

Apa yang ku inginkan...

 Cuma kejujuran dalam perhubungan...
Jika itu tiada... 

Apalah ertinya... 
Penantian ini hanya sia-sia...( 2X )


hahhaha,, mst korg trtnye2 pe kena mgne lgu nie gan post aku ari nie,, act xde kne mgne pon,, huhu nie slh stu lgu kegemrn aku,, aku mmg mint lgu lme2 nie,, kdg2 ble thp jiwa uh dtg,, mle lah aku mlyn lgu2 cm nie,, lgu jiwa2 nie,, mmg tngkp leleh lah t,, hahaha cm sengal an,, heheh tp gan dgr lgu2 cm nie lah ati kte leyh aman sbnrnye,, mgkn bg aku je,, tp xtau lah korg,, hahha yelah mnusia an sering brmslh,, nk slalunye mslh dieorg mst psl cinta,, de yg frust menongeng lah,, de yg xleyh trime kenyataan lah,, de yg cm2 lg lah,, erm prnh x dieorg pkr,, sbnrnye mslh cinta nie hnye mmbebn an dieorg,, yelah kekdg uh cmpi nk bnuh diri,, hahaha bertapa power nye kose 'CINTA' uh cmpi leyh wat org bnuh diri n mmbnuh,, 2 yg d nme an CINTA ITU BUTA,, tp mksud sbnr cinta itu buta adlh laen,, bg aku cinta itu buta sbnrnye apabila kte myukai org itu krne dirinye,, bkn krne fizikal o moneyny,, hahaha yelah wlau jelek cm ne some1 uh o sengkek sorg uh tp klu ati dh ske n terpikat,, pst kte akn bersme die,, 2 bru nmenye CINTA ITU BUTA,, erm sowie lah klu korg xstuju,, hehehe ble d keng2 an aku pon bkn nye bgus sgt lam bab cinta cintun nie,, almaklum lah,, budk2 lag,, hahahah




okae lah stop cni jelah,, aku xtau nk taip pe lg,, t klu de idea aku smbung lah post nie,, ahahha t lag lme aku taip lag merepek aku,, xmau,,xmau,, huhuhu tp pe yg penting,, "KERJASAMA",, (dh mle dh mrepek nie)hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...