Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, May 6, 2011

pemergian kamOo sume amat d rasai

malam kepiluan & kesepian ;'(

pd mlm 2.5 aku dkejut an gan stu brite yg mgayat ati,, d ane imah dtg ke umh aku n memberitahu bhwe adk sdre nye Nursyaza Elisa telah meninggal dunia,, akibat kepala air yg berlaku d ulu bendul,, lg bertmbh cdey apabila nisha hnyut bersama-sama gan adk2 nye iaitu Nursyaza Azera n Nursyaza Sakinah,, pilu ati aku ,, aku juz prnh berpeluang bermesra gan nisha tp pemergian mreka amat aku rsai,, aku igt g ble 1st aku jmpe nisha,, mke poyo gler,, n blgak gan aku,, ahha rupe-rupenye die dh jnji gan aunty imah die yg die kne jd dak yg baek klu nk ikut kteorg jln2,,ahhaha n aku igt lg bile nisha n sumpah reena jd syur,, ahahh klakar gler,, lam byk2 bnde syur gak die nk sumph reena,, erm nisha2,, wlaupon ko nkl tp ko tetp d ati,, u r cute gurl baby,,

pd keesok kn arinye,, aku d beritahu yg myt nisha n azera dh d jumpai,, alhamdulillah,, tp myt sakinah cmpi skrg xdtemui lg,, ya allah,, ke ane kh kamo wahai sakinah,,, kami sume mnggu mu wahai sakinah,, erm :'(

sehigga kini 6.5 jam 5.36ptg,, msih tiada brite sakinah,, org kate myb die tertimbus lam pasir,, tah r,, ya allah ko slamat kn lah Nursyaza Sakinah,, amin,, d saat mreka bersuka ria d dunia nie,, bru mau kenali dunia nie,, Tuhan telah pon menjemput mreka,, Tuhan maha penyayang,, Tuhan cyg mreka,, perkenal gan dirimu amat aku hargai,,gelk ktawa mu telh pon myinari dunia nie,, walaupon kte hnye bersua seketika,, Takziah d ucap an kepada keluarga Nursyaza Elisa, Nursyaza Azera n Nursyaza Sakinah,,,

Nursyaza Elisa n Nursyaza Azera,, bju same,, mke same,, arwah mmg ske tersyum,, =)
smOge kamO berdua d cucuri rhmat,, amin

ketika mreka penat bermain,, mreka sentiasa bersama,,

kepala air,,a.k.a tsunami yg telah meragut nyawa arwah,,


p/s mari lah bersama-sama berdoa n sedekah an al-fatihah kepda arwah,, moge2 mreka d tempt kn d antre org2 yg dkasihi Allah,, n smOge sakinah dpt d temui dgn sgera,, amin yarabbal alamin



2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...