Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 4, 2012

berjalan-jalan

salam sume =)

04.04.2012 ,, jam 5.30ptg ,, act dh lme aku xjln jln ,, yelah smnjk msuk u ,, aku dh tggl an sume kje part time yg aku n kwn kwn aku wat mse skuwlh dlu ,, dlu ble ptg je ,, AKU , IMAH , REENA, AYU , NISA & BIELA akn jln jln at tmn belakng ,, kteorg pggl tmn uh "ULU BENDUL BUATAN" ahahah coz de cite d sebalik pat nye nme uh ehheeh if de mse nnt aku cite ye ,, at c2 de nye tmn permaenn ,, n pondok ,, tuh yg kteorg slalu lepx c2 ,, kdg kdg klu MIMI & AENA join mst dieorg bw buah mgga skali ,, yelah mimi uh minat gler gan mangga hahaha so td AKU & IMAH pon mengimbas kmbli nostalgia tuh ,, hehehe kami berjln jln lah ke cne ,, sprti base mulanye dri umah aku lah ,, xjauh pon ,, juz 5 minit dh cmpi ahahah ooppsss lupa imah de bw die nye anak buah a.k.a ZIKRI ,, comey tau ,, geram je ,, mmg td aku asyik maen pipi die je lah hahaha tp b4 kteorg perg ulu bendul buatan uh ,, cm base mst de persgghn an ahahah sggh umah NISA lu ,, nk ajk die ,, tp nisa nie asyik jual mahal je ,, jge muka lah katekan ahhah **grau ,, die xpat join coz kne jge adk eh at umh ,, kakak yg penyaynag an ?? eheheh pe pe pon perjlnn harus d trus kan ahahah

okae ,, cmpi je at ulu bendul buatan ,, bertapa rindu nye aku gan tmpt nie ,, kmbli lah terlyg d fkrn ku ,, kengn kengn masa lampau ** ceh ayt xleyh bla hahaha

korg mst nk gok an ulu bendul buatan nie ,, meh klik bawah ckit ,, wwwweee !!


nie lah taman permaenn yg de at ulu bendul buatan nie ,, cntik an ?? dlu bruk gler hehehehe


rindu sgt ,, td rse cm nk maen je ,, tp dak dak rmi ,, malu lah ,, t die ckp akak nie dh besr pon nk maen ,, so thn je lah ,, maen gan ZIKRI jelah an ,, sobsobsob :'(


xpelah ZIKRI kita maen jongkang-jongket je lah eh ehhehe

auuwww ,, nmpk x dak comey nie ,, cm cina kan muke nye ,, =)

okae ,, nie mak teh nye a.k.a IMAH ,, pon nk bergmbr gak gan ZIKRI ahhaha comey lah kamo =)

ffuhhh !! dh penat layn zikri nie ,, kteorg pon balik lah an ,, gpon byk nyamuk lah kwsn nie ,, dh mkin truk ,, dlu xde sgt nyamuk uh ,, gtal gtal bdn kteorg ,, so bla lah kan ,, b4 kne denggi nnt hehehe gah kteorg jln jln nk balik smbil menikmati kwsn umah yg byk berubh uh ,, dn kebiasaan nye kteorg pst akan lalu umah mem aku a.k.a BAYANG ,, hurm aku gan imah was was lah nk pggl an coz tkut die xde umah ,, so xjd lah nk pggl ,, biar lah wat pandi je lah kan hahaha (dh cm karangan djh 3 nie ) 

borak borak dan borak ,, ttbe ,, okae BAYANG dtg gan basikal nye ,, cceehh dah cm at kmpg an ,, hero dtg usha awex gah jln jln hahaha ppooaaddaaahhh !! skrg dh jd berempat lak an ,, ayuh !! gossip d umah IMAH ,, ahhaha


tuh die ,, zikri pon nk naek basikal ,, hahaha comey comey comey ,, jauh gak uh bw zikri ,, penat lah imah & bayang pegng ,, n aku ?? asyik tau gelak je d depan ahahah


then sesmpainye kami d umah imah ,, wah ,, penat penat penat ,, bru jln ckit dh pncit ,, cm no nie hahaha gossip gossip gossip ,, xsedar jam dh kul 7 ,, okae mghrib nk msuk ,, pe lg chow lah kan ,, walaupon hnye skjp tp aku hapie n seronok lah jln jln ,, n walupon hnye lam kwsn tmn aku gak ,, tp ble d temani gan kwn rapat ,, ia nye jd sgt sgt sgt happening ,, thanx korg ,, luv u <3<3


** ooppsss dh kul 2.15am ,, ppeergghh mmg at umah je amnesia aku dtg ,, dah dah jom tido ,, selamat malam =)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...