Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 8, 2012

Ya Allah ,, kurangkanlah sakitnya

selamat tgh hari wrga blog =)

jam 1.47pm ari isnin (09.04.2012) ,, entri kli nie juz nk kongsi kesakitan yg aku alami ,, aku dh xthn ,, dh msuk 4 ari dh ,, dlu pon mmg slalu skit cm nie ,, tp skrg nie mkin kerap lak ,, aku xtau lah ,, skit jantung nie mkin mnjd jd ,, kdg kdg akal jht uh mula dtg ,, n fikiran mula mlyg ,, " adkh aku akn perg wat slmenye" adkh aku akn perg gan umur mude nie " ouhh byk lg yg mmbelenggu fikiran nie ,, aku rsau ,, tp aku rse ianye juz skit base ,, erm tah lah ,, nk ajak mama perg cek ,, aku tkut ,, aku tkut nk trime knytaan yg aku rse xperlu tuk umur aku yg skrg ,, d saat aku sdg menulis nie pon ,, sakit nye msih terasa ,, bile wktu mlm aku sering rsau & tkut ,, yg aku xkan bgun lg tuk ari sok tp alhamdulillah Allah msih pnjg kan umur ku ,, erm korg doa kan lah aku sembuh ye ,, tiap tiap mlm aku hnye bubuh minyak pnz ,, dh cm org tua an hahhaha tp sbnrnye kite leyh rse ble kite akn perg dri dunia nie an ,, hehehe myb nie tnde tnde kecil nye kot ,, hahaha gpon aku phm & sedar skit uh an mengurng an dosa kite pd Allah ,, jd aku trime nye ,, 

sedg sedg aku tersyum pon ,, aku xpat nk thn sakit nie kdg kdg ,, ianye wat kan aku lemah & xbermaya ,, Ya Allah Engkau kurangkan lah sakit jantung ku ini ,, sesungguhnye aku hamba Mu yg lemah ,, yg xtahan apabila d uji ,, amin ..


beginilah aku apabila jantung ku sakit hahaha


aku harap aku akan sentiasa sihat dan nie hnye sakit biasa ,, dan korg doakan lah aku ye ,, tp pe pe pon ,, aku nk minx maaf awl awl ,, (tkut xsempt an ) ehehe if slama aku tulis entri ,, aku de menyinggung perasaan yg membaca o wrga blog sekalian ,, halal kan segala nya prnh d beri o pe pe je lah ye ,, k salam =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...