Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 5, 2012

airmata ??

kesedihan mmbelenggu diri :'(

airmata ?? dh sebati dh gan diri aku ,, dh jd kwn rapat dh ,, hurm mlm nie pon airmata uh mnje mnje gan aku ,, aku xtau lah ,, npe smnjk dua menjak tiga menjak nie ,, aku sering mengis ,, hahaha hati nie mmg mudh je an tersentuh ,, dulu aku xcm nie ,, mungkin faktor usia kot ,, hurm

blog ,, sowie lah ,, aku xtau nk cite at spe ,, aku xnk beban an sspe gan mslh remeh aku ,, aku cdey sgt ,, aku jht sgt ke ?? tp dieorg xkn prnh phm ,, dieorg xtau pe yg aku rse ,, dieorg juz leyh slh an diri aku je ,, dieorg kate aku xphm perasan dieorg ,, tp dierog tau ke pe perasaan aku ,, aku wat sume nie demi kebaikan dieorg gak ,, aku sedar spe aku blog ,, aku tau aku xlyk tuk pat kebhgian tuh dri org laen ,, klu dieorg prnh mengerti ,, dieorg xkn slh an aku kan ,, dieorg xkn prnh merayu rayu at aku kan ,, hurm alangkah indahnye ,, klu aku leyh gtau dieorg sume uh ,, 

msingmsing de an rhsia msingmsing ,, n xsume rhsia kite leyh kongsi ,, begitu gak gan ko blog ,, aku nk tulis at ko pon aku kne tapis hahah yelah t de lak org bce ,, tp aku terpkse gtau ko ,, coz ko je yg leyh reda kan aku ,, aku xtau ,, aku xtau lah blog ,, aku xnk cm nie selalu ,, aku nk hdpi FINAL gan ati yg kuat & semgt ,, tp ... ia nye slalu menghimpit aku ,, aku benci kesedihan ,, ggggrrrr

aku xkn prnh slh an takdir ,, aku tau tuh sume sbb dosa dosa lampau aku ,,aku tau tuh ,, aku sedar itu ,, aku phm tuh blog ,, aku phm ,, !!


** sowielah kwn kwn blog ,, entri aku mmg byk cdey cdey je ,, sbb d cnie je lah yg leyh lepaz segalanye ,, 
" dengan nama-Mu Ya Allah ,, aku hidup dan aku mati " selamat malam wrga blog =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...