Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 30, 2012

" aku terima nikahnya "

assalammualaikum & selamat malam =)

** bersin bersin ,, sowie ye wrge blog ,, ttbe terbersin lak ,, nmpk sgt blog aku dh berhabuk an ,, eish eish eish ,, ahhaah sedg aku kebosann d umah nie ,, dan asyik lyn fb twitter ,, terlintas lah d benak yg xberape nk bgus nie ,, tntg jdoh ?? kawen ?? hahaha act klu gok status at fb & twitter o d ane ane je pst akn cite sal jdoh dan kawen ahhaha maka aku pon wat lah entri nie ,, " aku terima nikahnya " ,, ayat nye sebijik cm nama buku yg gegurl skrg suka sgt bce ,, like lah tahzan ahhaa nice topic act ,, yelah ,, klu d tnye pd gadis gdis ,, ayt pe yg die 2ggu ,, tuh dio ,, "aku terima nikahnya" ,, xde syuman yg pling manis + cantik akan terukir d wjh n bibir mreka if dialog nie d laung kan oleh bakal suaminye dan bakal bapa anak anak nye kelak ,, hehehe alangkah bhgianye wktu uh an ,, ** ciap byg kan lg nie ,, sah gatal hahaha bkn gtal tp ....

now ,, for age around 20 ,, this word mmg sgt sgt d nnt kan ,, yelah ,, tnde nye yg kite nie laku lah kan hahaha if tidak ,, mmg asyik ke hentam kiri kanan lah ,, time tuh lah jiran jiran mula bermesra hahaha lawak seyh heheehe asyik nk bergosip je ,, masyaAllah dan skrg dh cm jd tradisi apabila rmi rmje kawen muda ,, xyh pndg jauh jauh lah ,, kwn se universiti aku pon dh kawen ,, bru je smggu ,, mase aku gah final ,, last paypeerr ,, die dh bw dh wife nye tuk bg smgt ,, untunglah ,, n cuweet sgt dieorg ,, alhamdulillah jdoh mreka dekat dan mudah ,, aku ?? wait n see je lah k hahaha

sebenarnye ,, Allah tuh dh tentu kan jdoh msing msing sejak lam prut mak lg ,, mean xperlu rsau & tkut if xkawen ,, coz jdoh tuh de juz xtau ble & spe je ,, tggu lah gan ati yg sabar & tabah ,, insyaAllah hari & masa nye bakal tibe ,, =)


saat d ane ,, airmata suci wanita akn kuar apabila tgn laki yg d cintai berjabat erat gan tgn ayh nye

" aku terima nikahnya "

tah pe yg aku mrepek an ,, hahaha act bnde yg aku nk cmpi an ialah ,, nnt lah jdoh uh gan ati yg sbr ,, jgn gopoh gopoh o cepat melatah ,, sesungguhnya Allah xkn mungkiri jnji Nye ,,

**dengan nama Allah aku hidup dan aku mati ,, nite ,, salam =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...