Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 6, 2012

Waaaahhh !! Mcflurry

hye hye hye ..

hurm rjin lak aku beberapa ari nie an ,, update blog hahaha maklum lah at umah kan ,, klu x ,, xde mknenye ,, berabuk lah blog nie hahaha nie lah kje aku ,, stdy nye ke laut ,, blog ,, facebook ,, twitter ,, tuh je yg die peg menghadap ,, MasyaAllah dh truk dh aku nie ,, tah bila nk insaf pon xtau ,, kang klu xpat jwp o tension ckit ,, ngis ,, pooddaahhh ,, mmg ngade ngade lah tuh kan hahaha 

btw entri aku kli nie dh xcdey cdey dh ,, dh leyh syum dh hahahha bukan bech pon entri nie tp aku juz nk kongsi lah an ,, aiskrim kegemaran ku ,, xde bnde laen yg leyh wat aku tersyum ,, only MCFLURRY CORNETTO  ,,  yyyeeeaaayyy !! snggup uh teringin nye psl ,, aku peg lah serng mcd snwng jam 11.30 mlm ari isnin ( 5.3.2012 ) ahhaha n terpkse lah abg aku antr aku ke mcd uh an ,, klu x ,, mmg ngajuk muncung 18 inci lah kan hahaha truk gak aku nie ,, bnde bnde cm nie pon leyh wat mood xde eh ,, cm lah xde ari sok an hahahah kinah kinah kinah ,, hahahaha

aku tau rmi yg meminati aiskrim mcflurry nie ,, termasuk lah aku ,, kdg kdg uh stu xckup ,, adooyaaii !! parah dh nie hahaha tp bg aku act gan mkn aiskrim pat release an tension n ilng an mslh yg d belenggu ,, tul x ?? huhuhu okae aku xperlu jwpn nye ,, angguk kan aje lah ye ahhaha

pe pe pon ,, sempat lah aku sruh adik aku tngkap gmbr mcflurry cornetto tercinta aku ,, hahaha 



tuh die !! dh mai dh hahaha ttaaarrraaa !!

MCFLURRY CORNETTO & MCFLURRY MANGO PEACH


yg cornetto uh aku nye ,, yg mango uh adik aku nye ahahha 
thanx to mama sbb blnje =) mmuuaahhhxxx ckit <3<3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...