Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, May 6, 2012

budak baru belajar

salam maghrib =)

astaghfirullah ,, sempat lg aku update blog an ,, tp aku dh mnd n ciapciap nk tunaikan kewajipan 5 waktu sehari ,, so jap lagi azan aku dh leyh lentang sejadah & beribadh ,, insyaAllah hehe anda bagaimana ?? erm btw entri aku kali nie ,, simple & ringkas **tak sama ye ,, watever ,, arituh NABILAH a.k.a KAK BEDAH de lah bg aku stu video nie ,, die sruh aku gok & do it ,, 

nie lah video yg die bg ,, perghh !! nmpk je seng tp sush gak lah nk wat ,, haha


dan setelah aku mngkaji video nie selama 6 hari 5 malam ,, dan bertapa lah aku di bukit ptus tuk melakukan nye ,, maka maka maka ,, nie lah hasil nye


taarraaa !! jadi tak ?? jadi tak ?? haaha aku tau ianye xsecntik lam video uh an ,, tapi finally aku pat hasilkan nye gak haha


so korg pon leyh lah try ,, heehe btw nie lah hobi aku skrg ,, sbb duk umah xtau nk wat pe ,, skrg aku otw nk wat bunga ,, nnt kan post yg strusnye ye ,, daaa =)  **cam rancgan mari belajar

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...