Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 16, 2012

bunga kertas

assalammualaikum .. =)

berjumpa lgi kite di entri yg tah kebrape aku update haha yelah org klu terlalu byk msa terbuang nie mmg cm nie lah keje nye ,, depan lappy 24jam ,, klu tak de lappy agaknye ,, dh de at tnjung rambutan kot tuan empunye  blog nie hehe **merepek je tau okae klu korg igt lg lah kan ,, klu igt lah ,, klu xigt ,, igt igt kan lah ,, dan klu korg follow lah blog aku ,, kalau lah follow ,, kalau xfollow ,, minx bace dlu lah entri sebelum nie haha **oppsss terlebih sudh nie lah mslh yg aku hdpi klu tulis blog ,, mst mrepek gler n melalut xtentu pasal ,, bak kata adik aku "xde life lngsung" watever ,, kisah pulak kak senah kan haha oriteoriteorite back to tjuk entri kite ,, bunga kertas ,, mst korg prnh nmpk bunga kertas kan dan korg tau kan pe itu bunga kertas ,, tp mlng nye aku nie xtau pe itu bunga kertas ,, maka nya aku pon perg lah mnya pd MR.Google n mlngnye jugak mr.google xtau pe itu bunga kertas ,, yg kuar 'error not found' nmpk lah kan at c2 yg aku de geng ,, haha **nmpk benor nipu eh tapi tapi tapi aku tak putus asa ,, aku perg lah tnye EN.Youtube ,, bukan maen lembab lah kan en.youtube nie ,, maklum lah bru bgun tido ,, ttbe aku ketuk lak pintu umah die ,, tuh yg protes ,, sje je watwat lembab ,, dgn kepakaran & kelajuan 130k/j jarijemari aku menaip ......


finally !! jumpa lah bnde alah nie ,, bunga kertas !! 


tuh dio ,, origami bunga hehe arituh kan aku dh jnji nk tunjukkn origami bunga yg aku wat ,, yelah jnji mst ditepatikan ,, **winkwink maka dan oleh itu dan seterusnye dan kini aku pon ciapkan lah origami tersebut ,, aku tau origami aku xde lah secntik lam video uh an ,, tp leyh lah ,, nmpk lah bunga eh tuh ,, sush tau nk wat ,, memerlukan mata yg besar + kecekapan jari nk ciapkan ,, okae xyh nk byk bunyi sgt ,, meh aku nk tunjukkn hasil air tgn aku haha

b4 uh korg ttup mata lu ,, ttup cepat ,, ttup lah ,, pe tak ttup lg uh ,, alah ttup lah mata uh ,, malu lah nk tunjuk ,, okaeokae lntak lah ,, xnk ttup sudah :p


cak !! nielah die "bunga kertas" hasil tgn Kak Senah 

 ha nie bunga uh dh layu ,, tuh yg tertonggeng 

 bunga yg msih segar ,, berposing ckit sblh laptop ,,

 nmpk tak tngkai kontot nye ,, tak mmbesar lg nie haha

 nak gak posing atas kotak tisu haha dri sudut tepi 

pdgn hadapan ,, tggl 4 je kelopak eh ,, yg laen dh gugur #eh

fuhh !! so dh tertunailah kan entri aku nk wat origami bunga ,, aku xtau lah bunga pe nie ,, myb bunga tulip ,, hehe mmg tak cntik aku wat ,, yelah tgn aku nie bukan seni sgt pon ,, jd klu korg nk gok kecntikan sbnr bunga nie ,, korg try lah ,, seronok tau ,, tp pst kan korg gne lah kertas berwrne ,, cntik ckit ,, n bru lah nmpk bentuk bunga uh ,, aku nie sbb xde kertas berwrne ,, maklum lah smnjk tanam anggur tak brape nk maju nie ,, poket slalu koyak je ,, msuk an duit ,, trus ilng ,, nsibnsib #eh stop merepek lah senah !! alamak dh kne mare lah ,, 

okae lah ,, selamat mncuba ye kawankawan ,, t dh cuba leyh lah share share ,, jumpa lg kite di entri yg strusnya **alah alah marsha lam rncgn propaganza haha orite selamat tinggal =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...