Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 14, 2012

sudah cukup cukup sudah

assalammualaikum =)

tanggal 14.5.2012 ,, jam 3.35pm ,, saat nie di telinga berkumandg lgu MOJO-Andai Aku Bercinta Lagi ,, ttbe lak an kuar lgu nie haha okae aku nk minx maaf sbb entri kali nie aku nk luahkan perasaan ,, n klu korg follow blog aku ,, aku jnji nk letak entri sal aku wat origami bunga kan kan kan ?? tp aku xwat lg sbnrnye ,, hehe so aku xpat lah nk wat entri uh hehe sowie ye ,, nnt aku akn try jugak wat ,, tp nnt lah haha tjuk entri aku ?? n pe kne mgne gan aku ?? byk sgt ,, sgt sgt sgt ,, aku tahu ,, mnusia nie mmg xprnh akn lekang dri berbicara pasl CINTA ,, sama lah gan aku ,, tapi aku ,, xprnh bercinta ,, aku hnye suka JATUH CINTA ,, okae bukan xprnh bercinta tapi aku anggp tuh bukan CINTA yg aku cri ,, kapel gan laki yg hnye mahukan tittle kapel tp sbnrnye tiada pe pe pon ,, jiwa mreka ksong ksong kosong sgt sgt sgt ,, jadi aku anggp yg aku mmg xprnh bercinta ,,dan selalu nye terjdi apabila org yg aku suka tak nak at aku ,, n org yg aku tak suka ,, suka at aku ,, haha its normal kan ,, ble de org nk kite ,, kite yg tak nak ,, tp bila kite nk ,, org uh lak tak nak kite ,, nsib nsib ,, hehe jd aku memilih hnye tuk berkawan ,, xpon psg skandal rmi rmi ,, haha yelah xyh lah kan nk pening pening pkr org uh nk merajuk kne pujuk ke ,, xyh lah pkr klu org uh kuar gan some1 ke ,, o pe pe je lah ,,  **mmg dh lari tjuk nie ,, act aku ...

erm .. stu ketika dlu ,, hadirlah sorg mamat nie ,, die tak lah ensem ,, die tak lah putih ,, die tak lah kaya ,, die hnyelah sorg insan yg de kekurngan & kelebihan nye ,, aku mmg sush nk kuar gan laki yg aku bru knl ,, tp gan die ,, aku try ,, time uh mmg lah xde perasaan kan ,, wat wat cm mahal lah ,, tp bila dh lme ,, otak pon sekepala ,, timbul lah syg & kasih uh tnpe diduga **uwwekkss cm nk termuntah je haha mmg kan kenangan tuh mnjd kenangan ,, aku tak kan prnh lupa n xnk lupa ,, die prnh ckp gan aku "saya nak awk tggu saya" dan aku mmg pling bdoh tggu kau ,, cmpi skrg ,, tapi tapi tapi ,, kau dh de yg laen rupanya ,, cepat kan mnusia lupa jnji ,, terlalu cepat ,, dan terlalu mudh manusia menabur kan kata kata ,, ye mmg terlalu mudah ,, 2 taun aku tggu ,, tapi pe yg aku dpt ,, seksaan hati yg tah bile akn pdm ?? yg tah bile akn berakhir ?? hidup kau begitu bhgia ,, bhgia sgt sgt sgt gan die ,, ariari aku stalk fb kau ,, dan ari ari tuh jugak lah aku rse aku mmg bdoh ,, tp kini aku dh pndi ckit ,, aku dh tak perlu mnggu kekasih org ,, org tuh adlh kau ,, aku xperlu kan kau lg ,, kau adlh sejarah aku ,, kau de lah zaman lepas aku ,, aku dh smpn kau lam muzium diraja ,, krena ati nie sudah cukup ,, sudah cukup tuk menunggu ,, bukan krena ati nie xcyg ,, tp ati nie perlu diubati ,, sudh lme ia terluka ,, **ceh rse cm bukan aku je yg taip nie maka kini ,, aku harus lah melepas kan sglenye ,, mmg berat ,, tp aku kne ,, aku xperlu lah setia pd org yg xsetia pd kita kan ,, ckup lah ,, dan sudh ckup 2 taun aku mnjd prempuan pling setia & pling bdoh ,, haha 

prcye atau tidak ,, aku smpn sume kenangan kite ,, jdi sbelum aku bakar sume tuh ,, aku nak lah share bnde yg aku gan kau wat kali terkhir ,, ye last time kita berjumpa & contct ,,

29.12.2010 ,, nielah yg kau bg tuk last temujnji kita


aku tau time nie kau tido lam wyg haha tp kau pkse diri gak gok ,, sbb aku yg sruh kau gok ,, siyes kau pling aku cyg tp kita xde jdoh ,, dan kau pon xperlu kan aku lg ,, selamat tggl kenangan ,, dan selamt tinggal kau ,, maafkan aku ,, aku terpkse bakar sume nie ,, maaf maaf dan maaf ,, aku xmungkin akn setia lgi pd kau ,, :'( 

"sudah cukup cukup sudah ,, ku rasa cmpi disini shje ,, dripd batin terseksa ,, lebih baek ku pergi shje"


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...