Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, May 31, 2012

kau akan mengerti jua

 * selamat malam *
mood : xde mood 
lagu : pahit akan manis akhirnya

ehem ehem ehem ,, aku xtau lah nk taip pe ,, sbb aku xde mood act nk wat entri baru ,, aku pon xtau npe ,, mmg kdgkdg ati & perasaan nie sush nk paham an ,, klu diri sndri pon sush nk phm ,, org yg try nk phm kita lg lah sush an ,, tapi xpe ,, nnt suatu hari mereka akn mngerti ,, tggu & sabar jelah an ,, sesungguh nye org yg sbr xkn rugi ,, =) watchill watpeace watsyum okae sudah ,,

ramai yg ckp aku nie sush tuk difahami ,, terutama lelaki ,, mreka ckp aku nie terlalu baek ,, cm ustazah ,, & jugak terlalu demand ,, dieorg ckp aku nie mata duitan ,, memilih sgt ,, mcm mcm syrat dikenakn kalau nk kuar gan aku ,, dieorg kate disebabkan syrt aku nie ,, rmi laki tkut nk kuar gan aku ,, dan thts y aku xde pakwe cmpi skrg ,, haha klakar je aku dgr ,, tp aku xslh kan dieorg ,, sbb aku tahu ,, mreka xprnh nk mngerti disebalik syrt aku uh ,, aku bukn nye nk jd ustazah o wat ,, tp aku try tuk jge nma baek agama , keluarga & msyrt aku ,, yelah ,, aku nie prempuan ,, prempuan nie byk sgt kne jge ,, aku xnk nnt bila slh aku ,, org laen yg kne tempias ,, aku xnk krena mlut org laen ,, family aku kne tempias ,, aku xnak cm uh ,, aku hnye de fmly je at dunia nie ,, pe pe yg mngenai aku ,, fmly aku pst org pertama yg kne bahan o jd crite hebat di bibir manis org org sekeliling ,, jd aku try lah behave diri aku dri segala yg leyh dtg maksiat o leyh jd bahan msk kari jirn sebelah ,,

tp bnde nie lah sush tuk aku paham kan org org yg anggap aku nie terlalu baek o terlalu bagus o seangkatan dgn nye lah ,, erm sbnrnye aku bukan sje sje letak an syrt uh tp aku nk jge byk perasaan ,, aku nk jge byk mlut ,, maaf !! aku tahu suatu hari nnt kau pst akn mngerti ,,

wahai kaum adam !!
1) kau tahu npe aku sruh kau jumpa parents aku minx kebenaran if kau nk kuar gan aku ?? sbb aku nk de keberkatan mse kita kuar ,, aku xnk nnt klu org jumpa aku gan kau ,, org ckp aku wat maksiat ,, aku nk fmly aku tau gan spe aku kuar ,, jd bila org mula jaja nme aku at fmly aku ,, at least fmly aku xterkejut sgt ,,

2) kau tahu npe aku xnak naek moto gan kau ?? sbb aku xnk nnt klu kau break emergency aku terpeluk kau ,, bdn aku bersentuh gan kau ,, aku xnk nnt kau bw laju ,, aku kne peluk kau ,, tuh an xelok org pndg ,, nnt klu org bergosip gan fmly aku ,, tak ke mngis mama aku ,, aku xnk setitis pon airmata mama aku jatuh sbb dosa aku ,,

3) kau tahu npe aku slalu tolak ajakn kau ?? sbb aku xnk abizkan duit kau ,, duit tuh baek kau simpan je ,, tuk mase depan kau ,, dri abizkan at aku yg xtau adkh mse depan kau o tak ,, aku nie de prinsip ,, aku klu org uh ajak kuar mean die kne blnje ,, die kne pyung sumenye ,, jd aku xnk lah nnt kau byk kuar an duit uh tuk aku ,, sdgkan kau lg memerlukan nye ,, walaupon kadgkdg aku mmg nk jumpa kau ,, :(

4) kau tahu npe aku xnak text kau dlu ?? sbb aku nie tkut kcau kau ,, aku tkut kau gah msj gan gegurl laen ,, gegurl yg lebih baek ,, yg lebih terpahat dihati kau ,, aku xnak nnt aku wat kau bad mood ,, o pe pe je ,, walaupon hati aku meronta nk msj kau ,, 

5) kau tahu npe aku xnak call o jwp call kau ttbe ?? sbb nnt aku hapie sgt ,, nnt aku syg kau ,, aku xnak cm uh ,, yelah kau lum tentu suka o minat aku an ,, jd aku xnak jatuh cinta gan kau ,, nnt terseksa batin aku ,, aku dh penat ,, erm

tapi kau jgn risau ,, sbb aku xprnh slh kan kau ,, bila kau ckp aku nie xsosial sgt ,, yg aku nie xde life ,, xhidup cm anak dara zaman moden ,, terlalu byk sgt alasan ,, dan terlalu byk sgt syrat ,, krena aku tahu ,, kau xprnh mngerti ,, dan aku yakin suatu hari nnt kau psti akan mngerti jua ,, take ur time guys !!





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...